dilluns, 22 de febrer del 2010

Social Circuit de Catalunya

Aquest dissabte de nou vem sortir a les 7 del matí de Sant Just per a dirigir-nos al circuit de montmelo. Del circuit, que dir?. És una passada poder correr per aquell asfalt que inclus mullat com estava, s'agafava una barbaritat.
La cursa consistia en 14 voltes, de 4,6km cada una, en sentit contrari al circuit, ja que així les pujades que hi havia ens putejaven més... Al principi vaig patir bastant, ja que una mala sortida i unes males sensacions van fer que anés darrera del pilot durant 3 voltes. Mica en mica vaig anar agafant forces i avançant fins a arribar a la meitat en endavant. Vaig anar passar les voltes com vaig poder i al final vaig avançar una mica més endavant.
La última volta va ser d'infart ja que tothom volia estar al davant i hi havia frenades i arrancades i cops per tot arreu, tot i així em vaig col·locar com vaig poder i al sortir de la última curva vaig fer un intent d'esprint que no vaig poder aguantar fins la linea de meta (la recta és llarguissima jajaja).
La mitja va sortir de 40,6km/h i com de costum a les últimes curses que he participat una cadència mitja de 96.
L'Oscar que no es trobava massa fi, va aconseguir acabar per davant meu i el Javi que cada cop va millor es va quedar a 4 voltes de poder acabar-la.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada