dijous, 4 de juny del 2009

04/06/09

Avui he sortit amb ganes i descansat. Al principi de la sortida amb molta energia i ràpid, m'he trobat a Roberto Heras i hem pujat cap a Vacarisses. Ja pujant me trobat fatal de forces i ja ens hem separat. Ens em tornar a trobar quan jo pujava Montserrat i ell ja baixava, a la part final casi. He decidit fer mitja volta i seguir-lo per que em portes a ritme. Així hem tornar a pujar Vacarisses per la banda de 7km, m'ha portat tota l'estona al meu limit poden fer així un molt bon entrenament, encara que per ell deu haver estat pujar tranquil. Després a Olesa de Montserrat ens hem separat i he tornar cap a casa amb un fort vent en contra que ma destrossat, sobretot després de tant de descans dels últims dies.
Dades del polar:
temps total: 3:55hores
pulsacions mitges: 143ppm
pulsacions màximes: 170ppm
calories cremades: 2970Kcal
distància recorreguda: 111,52km
velocitat mija: 28,41km/h
cadència mitja: 81

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada