diumenge, 7 de juny del 2009

07/06/2009

Avui sortida amb l'AC Sant Just fins aprop de Tarragona. A l'anada passant per l'Ordal he apretat però en seguida se m'han carregat les cames i després vent en contra, i donant-li tralla, han acabat de destrossar-me-les. Sort que després ens hem relaxat més i m'he anat recuperant. A la tornada tota l'estona a ritme però sense passar-me.
Dades del polar:
temps total: 5:16hores
pulsacions mitges: 126ppm
pulsacions màximes: 165ppm
calories cremades: 3297Kcal
distància recorreguda: 151,19km
velocitat mitja: 28,66km/h
cadència mitja: 78

1 comentari:

  1. Litus, ara no et connectes mai!! Que sàpigues que quan baixaves de la curva del mirador de la carretera de Vallvidrera em vas saludar. Jo també (anava pujant), però no sé si em vas reconèixer. Era ja cap al tard, 8 o aixi.

    Sort.

    Marc

    ResponElimina