diumenge, 21 de juny del 2009

La pobla de mafumet

Avui hi havia carrera després d'un mes i mig sense córrer. Pensava que hauria perdut molt més ritme de carrera, però només he perdut una mica. En general me trobat més fort que en altres carreres, però com sempre en el pla ja me mort per seguir el ritme i a la que s'ha començat a empinar ja m'he despenjat.
La cursa consistia en donar una volta a un circuit de 10km, després anar a pujar un port que es diu la batalla (per les dues cares) i tornar a fer el circuit inicial dues vegades més. La primera volta al circuit m'he trobat molt bé fins que m'he trobat amb una montonera, que he pogut esquivar de miracle, enllaçant després amb el pilot. Després al anar cap al port han apretat bastant més i ja només al començar a pujar les cames han dit prou (km 30). Pel meu comte he pujat al port per les dues cares i he tornat a meta a esperar l'arribada.
Em falta entrenar aguantar més temps al limit...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada