dimarts, 5 de maig del 2009

5/05/2009

Com que segurament no aniré a Porqueres aquest cap de setmana, tinc dues setmanes per intentar fer un altre salt de nivell per aconseguir acabar alguna carrera a la temporada. Així avui he anat a pujar Montserrat passant prèviament per Vacarisses. Durant tot el dia a estat una lluita contra el vent, tant a l'anada que m'entrava de cara lateral com a la tornada que m'entrava de cara totalment. No se com he aguantat tant a pesar del vent que era terrible sobretot al tornar, la mitja ha sortit prou alta i tot. Durant tot el dia em sentia les cuixes cremant, més del normal. He pujat Montserrat a ritme al que jo crec que és el meu umbral.
Dades del polar:
temps total: 3:35hores
pulsacions mitges: 150ppm
pulsacions màximes: 162ppm
calories cremades: 2914Kcal
distància recorreguda: 102,71km
velocitat mitja: 28,66km/h
cadència mitja: 87

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada