dimecres, 6 de maig del 2009

6/05/2009

Si ahir va fer vent, avui encara més. Avui, però, m'ha vençut i he agut de parar a calmar-me.
He tornat a pujar Montserrat però enlloc de les 158ppm que pujava ahir constants, he pujat a 162ppm i amb millors sensacions. Ja havia oblidat que era pujar a Montserrat en els entrenaments i això no pot ser. Avui hi he anat per la via ràpida, sense passar per Vacarisses i amb una mitja de 31km/h que ha baixat drasticament a la tornada. Al principi del dia m'he flipat i volia pujar dues vegades a Montserrat, al final he pujat una i abans d'arribar a casa he pujat a St. creu d'olorda que tampoc està gens malament i amb les mateixes pulsacions. Estic intentant pujar el limit anaeròbic que sembla estar per les 160ppm, però tots els dubtes es resoldran el dia 24 de maig. Al final em faré la ditxosa prova d'esforç i un ecocardiograma per veure lu raru que tinc el cor, que no puja les pulsacions ni que el matin.
Dades del polar:
temps total: 3:49hores
pulsacions mitges: 149ppm
pulsacions màximes: 164ppm
calories cremades: 3082Kcal
distància recorreguda: 109,71km
velocitat mitja: 28,67km/h
cadència mitja: 84

1 comentari:

  1. litus!!!! cuando te e visto e pensado por dentro bua...no tiene que estar penando jajaja iva yo a 45 sin dar pedales casi con el viento de culo, pero tranquilo ya lo e sufrido de vuelta yo tambien jajaja, por cierto preparate para sufrir lo indecible en la prueba de esfuerzo yo la pase ayer y hacia mucho que no sufria tanto jejeje

    cuidate!!

    ResponElimina