diumenge, 3 de maig del 2009

ALCANAR i L'ALCORA

Cap de setmana intens amb la cursa de l'equip a Alcanar i el dur recorregut de la cursa de l'Alcora.
ALCANAR:
Es tractava d'un circuit de 7-8km amb un repecho durissim per pujar al mirador seguit d'una pujada fins la benzinera. Després una mica de baixada i ja la resta més o menys pla, s'havien de fer 11 voltes al circuit. Ja de sortida, amb les dos categories Elite i senior-master30, hi havia moltissims corredors i s'anava rapidissim. Al cap de poc ja em vaig trobar en un tall per darrera el pilot, però vaig anar fent amb una grupeta fins la volta 8 (65km) que ens van desqualificar perquè ens anaven a "doblar". Després de parar 1 minut i veure que no ens doblaven, jo i Alfonso vam anar a rodar pel mateix circuit i ens vam cabrejar quan vam veure que no ens anaven a doblar fins al cap de més de 2 minuts, cosa que segurament ens hagués donat temps d'acabar la carrera. Però bueno tots coneixem com de rancis són els arbitres.
Satisfet per això de la carrera, ja que vaig consolidant les millores que vaig fent.
Varem passar la nit a casa d'Alfonso (gràcies Alfonso ;)) i el dia següent em vaig aixecar amb les cames mortes.
ALCORA:
El recorregut eren 130km pels voltants d'Alcora, on ja des del quilometre 10 començaven uns durs repechos que no paraven i on els vaig passar amb molt sacrifici però força bé. Després ja cap al km 40 va començar el port dur de la jornada, on al principi aguantava força bé fins que al final ja m'anava despenjant i enllaçant (em va faltar un puntet més), a dalt em van tornar les forces momentàniament i vaig fer un descens suïcida per enllaçar, on Librado casi m'atropella amb el cotxe d'equip. A pesar del sobresforç (baixant) on vaig avançar a tots els despenjats, no vaig aconseguir enllaçar, després aquest sobresforç va fer que tots els que vaig avançar m'avancessin de nou i ni mi pogués posar a roda. Així xino xano vaig anar sol des del km 45 fins al 55, on em van fer fora de carrera després de passar l'últim port abans de fer la segona passada per Alcora. Vaig enllaçar amb la grupeta de Crespo i vam fer els últims 4-5km junts fins al poble.

Molt content per les millores que vaig fent, cada vegada veig més aprop poder acabar les carreres amb el pilot.

PD: Es comentava pels blogs que si a Saragossa no i havia tant de nivell i ho puc confirmar. En aquestes dues carreres on estaven tots els equips bons amb tots els corredors bons, es notava el puntet més que hi havia en carrera.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada