diumenge, 19 d’abril del 2009

19/04/2009

Ahir va ser la presentació del equip a Alcanar. Avui tocava la cursa de les corts, un circuit al costat del corte ingles de 2km més o menys 1 de pujada i 1 de baixada. Avui m'he trobat bé i he començat per davant però ja a la tercera volta a la baixada m'han anat avançant perquè volia recuperar força per la zona de pujada i la cosa no m'ha sortit bé perquè a la zona de pujada he apretat més del compte per no quedar-me al darrera (he petat) i m'ha faltat aguantar una mica de sofriment per no despenjar-me. A partir d'aquí era una cursa a no perdre temps respecte el pilot, a les pujades em defensava prou bé però a la baixada sempre em treien un bon tros. He anat arreplegant gent que anava quedant-se despenjada i hem format un grup de 7 en el que jo sempre tirava a la pujada i la resta a la baixada... Al final quan ja portàvem 20km ens han doblat, però molt satisfet perquè a les pujades aguantava el ritme del pilot. Ara em falta sofrir una mica més per no despenjar-me al principi que sempre és quan em costa més.
Després hem anat a fer una mica d'entrenament i hem pujat Begues anant per l'autovia i tornant per l'interior abans que ens agafés la pluja.

Del nostre equip donar la enhorabona a tothom que han treballat perquè el Joaquín fos el primer sub-23 en acabar i l'enhorabona a ell per aconseguir-ho!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada