diumenge, 26 d’abril del 2009

ODENA

Ahir vaig sortir a rodar fins a peu de costes per acabar de recuperar de Saragossa.
Avui tocava carrera a Odena, amb tots els problemes logístics resolts m'hi he plantat i millor que no ho hagués fet. Allà a començat a caure un diluvi que no parava i l'hora de la sortida s'apropava. Finalment em motivo per corre a pesar del temps i així de cop i sense escalfar comença la carrera. No he tardat ni 5 minuts en adonar-me que no duraria ni una volta, les cames les tenia agarrotades i per la pluja no tenien força... estava congelat i anava veient com em passava tothom a pesar de sortir al davant de tot d'un pilot de no més de 30 persones. Total que m'he anat directe al cotxe després de la primera volta.
La cursa consistia en un circuit de 4 voltes per Odena i després una ruta, en total 120km.
Hauria d'haver fet cas a companys d'equip que ni tan sols han anat a la cursa o no l'han correguda, perquè l'únic que puc arribar a aconseguir és la grip porcina que corre per aquests dies.
Aquesta setmana toca entrenar bé que divendres hi ha la carrera a Alcanar organitzada pel meu equip i després una altre carrera per allà València.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada