dijous, 23 d’abril del 2009

Saragossa

Avui tocava carrera a Saragossa i per arribar descansats vem passar la nit a casa un de l'equip per allà aprop. Ens presentem allà a les 9:45hores perquè la sortida era a les 10:45 i quan estàvem tots a la sortida ens diuen que la guàrdia civil no apareix... Dues hores després comencem la carrera pensant que arribaríem a Calatayud a les 5 del migdia... i ja només al agafar la carretera principal, després de la neutralitzada, un tap de vehicles ens impedeixen el pas per una mala gestió de la policia, primer accident. Després m'he trobat molt bé en el pla i he aguantat molt bé. Segon accident, els policies s'equivoquen de camí i hem de donar mitja volta mentres la resta del pilot s'espera a un poblet a que arribem. Tercer accident, un del meu equip però dels de Valencia... s'hem tanca cap a la dreta de cop sense mirar que estava jo i de que no em tira, ma torçat una mica la roda de davant i ell ha acabat amb tot el desviador rallat.
En el pla m'he atrevit (obligat) a tirar del pilot una estona i tot. I ja just abans d'arribar al port, cagant-la bastant, he intentat escapar-me 3 vegades sense resultats... així que petat per intentar escapar gairebé em despenjo però entre els cotxes puc remuntar i arribar a peu de port. Arribo tot cansat ja i definitivament em despenjo al km 70. L'asfalt a partir d'aquí i gairebé fins a meta dolentissim, amb terra, bonys i de tot. Així que he pujat a ritme i he intentat anar amb grupetes uns quants cops, però mai acabava d'anar còmode per anar o més ràpid o més lent. Així que gairebé me patejat els 75km restants sol. No se quants minuts m'ha tret el primer de la carrera però moltissims, jo satisfet de la carrera per això. Entre tot en el km 105 ens han dit que estàvem fora de carrera, però jo volia acabar-la, perquè ens van dir que si passaves el port ja podies acabar-la. Durant una estona l'Oscar Boada que portava un cotxe m'ha ajudat uns 15-20km fent trascotxe on hem anat bastant ràpids, he agafat un grupet que anaven tots apajaradissims a 20 per hora i els he donat una mica de menjar i els he acompanyat bastant tros fins que al final he seguit al meu ritme per no acabar mort.

3 comentaris:

  1. deunidor, d'això si que se'n pot dir: "haber viscut una experiència". enhorabona Litus!!!

    ResponElimina
  2. litusss te e visto muy bien!!! dioss te llegas a caer ai y la lias parda eee jajaja yo estaba a tu lado y uf...
    cuidate y a descansar!!!

    yo me baje que tengo dos ampollas en los pies de las zapatillas nuevas jajajaja

    ResponElimina
  3. hicistes muy buena carrera ayudando como el que más. felicidades

    ResponElimina