dimarts, 21 d’abril del 2009

21/04/2009

Aquesta setmana he fet canvi de plans perquè hi ha carrera el dijous i el diumenge. Així que avui m'he destrossat ben destrossat i demà a recuperar. He anat direcció Molins per pujar la Creu d'Aragall per la banda llarga on m'he exprimir bastant, després he baixat fins a Martorell i direcció Olesa per pujar a Vacarisses i després Montserrat. A Montserrat al principi anava força bé pujant-lo, però al final he rebentat i m'he trobat al Dani Jaca fent series i m'ha passat. Després de parlar una estona hem baixat i hem continuat el nostre entrenament cadascú per la seva banda. Jo he tornat a casa passant per Vacarisses de nou per acabar de rebentar-me, la sorpresa ha estat que m'han aparegut les forces que havia perdut a Montserrat. Dir que ha estat un dia de bastant vent a la anada però a la tornada el vent de cul m'ha salvat la pajara segur.
Així en total uns 130km i 4 ports durs.
Dades del polar:
temps total: 4:38hores
pulsacions mitges: 146ppm
pulsacions màximes: 169ppm
calories cremades: 3644Kcal
distància recorreguda:131,13km
velocitat mitja: 28,24km/h
cadència mitja: 83

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada