dijous, 5 de febrer del 2009

05/02/2009

Avui gairebé recuperat de l'encostipat-grip, he sortit a posar apunt la bicicleta i ja només al sortir parava cada dos per tres per a regular alguna que altre cosa. Al final m'ha quedat la posició molt còmode però encara em fa falta canviar la potència. Per allà molins de rei m'he trobar amb dos del club ciclista de gràcia i he anat a fer la seva ruta per provar-me a mi i a la bici. Hem pujat a la creu d'aragall primer per la banda de l'Ordal i després per la banda de Gelida. Mai l'havia fet per la banda de l'Ordal i és una passada. Arrivant a dalt de la creu d'aragall m'han començat a donar rampes al bessó esquerra, jo al·lucinava com pot ser que m'agafessin rampes si tampoc apretava gaire... He arribat a la conclusió amb els dos dies que he sortit amb la bici nova que amb la bici del decathlon treballava més la cama dreta que l'esquerra (cosa que ja em temia quan hi anava). Però NO PROBLEM uns dies per acostumar-me i ja està. Després hem tornat fins a molins passant per un altre lloc que pujava bastant i que et deixava a Pallejà i hem pujat fins al Tibidabo. Després hem tornat cap a casa per Vallvidrera.
En general molt bones sensacions amb la bici nova, un cop superades les rampes, he pogut apretar pujant cap al tibidabo per St. Creu, i... es nota la bicicleta en les pujades, en comparació abans, les cames no les tenia cansades en canvi em cansava més de respiració. Encara hem queden dies per adaptar-me bé a la bici nova i a agafar bones sensacions, perquè amb l'encostipat-grip no se si era per això que em cansava en l'àmbit cardiovascular.
Dades del polar:
temps total: 3:34hores
pulsacions màximes: 174ppm
pulsacions mitges: 137ppm
calories cremades: 2578Kcal
distància recorreguda: 80,9km
velocitat mitja: 22,7km/h
cadència mitja: 72
cadència màxima: 106

2 comentaris:

  1. un consell, es millor recuperar-se totalment que sortir a entrenar una mica tocat. Pots arrossegar el costipat durant molt de temps...A mi un costipat em va durar un més per no curar-lo bé.

    javipj

    ResponElimina
  2. hola litus!!! com van els entrenos?? ja estas apunt per debutar a l'inaguració?

    ResponElimina