dimarts, 17 de febrer del 2009

17/02/2009

Després de les bones sensacions d'ahir avui ne tingut de dolentes. Suposu que de les series de força d'ahir avui al pujar Montserrat em trobava cansat i sense motivació ni ganes. Tot i així ha estat un bon entrenament on he conegut noves carreteres i he fet bastants ports. Primer hem passat per Esparreguera des de Sant Just i hem fet un portet de per allà. Després hem pujat Montserrat, hem pujat per Vacarisses i després per "dos caus". A la tornada a casa se m'han despertat les cames i hem tornat bastant ràpid, també s'ha de dir que teníem el vent mes o menys a favor.
Pujant cap a Vacarisses m'he atrevit amb dos series de força, una de peu i l'altre assegut.
La sortida ha estat amb dos ciclistes de Gràcia, un dels dos a forçat massa a Montserrat i ha petat. Cosa que ens ha fet retrassar molt perquè cada dos per tres estàvem esperant-lo. Però ha valgut la pena. Hauríeu de veure com puja Montserrat un camioner del País Basc de 1,90 metres i 80 i picu kg esbufegant com un boig... només li he tret 30 segons.
I... definitivament no estic preparat per Begues a nose que passi un miracle!!!
Dades del polar:
temps total: 4:09hores
pulsacions mitges: 140ppm
pulsacions màximes: 173ppm
calories cremades: 3095Kcal
distància recorreguda: 108,7km
velocitat mitja: 26,2km/h
cadència mitja: 75
cadència màxima: 110

Per cert, ja tinc una bascula i el pes va com boig. Al mati just al aixecar-me marcava 64,5 Kg, al tornar de fer bici pesava 62 Kg i després de dinar marcava 64Kg. Ahir durant tot el dia va marcar entre 64 i 66 Kg. Impressionant com pujo i baixo de pes en un dia...

3 comentaris:

  1. litus lo del pes és normal... no t'hi capfiquis!!!
    a primera hora peses menys despres d'esmorar una mica mes i després de dinar encara mes
    i després de "cagar" tornes a pesar menys!!
    jejeje
    un petó del teu brother!!!!

    ResponElimina
  2. litus lo del pes és normal... no t'hi capfiquis!!!
    a primera hora peses menys despres d'esmorar una mica mes i després de dinar encara mes
    i després de "cagar" tornes a pesar menys!!
    jejeje
    un petó del teu brother!!!!

    ResponElimina
  3. jeje lo del pes a mi em passa igual. jo em peso al mati, i lo que m'aprimo amb la bici, ho prenc amb aigua inmediatament. si m'aprimo 1k, 1l, 2k, 2l.....pero el pes de referencia és el del mati.

    i lo de begues!! a patir. una cosa important en competicio es saber patir i no rendir-se. sempre pot haver-hi un paron.
    javipj

    ResponElimina