divendres, 13 de febrer del 2009

13/02/2009

Com el cap de setmana no podré sortir avui havia de matar-me, però no tant... Obsessionat per anar rodant amb bon ritme he passat la creu d'aragall prou ràpid i he arribat a Martorell amb 27km/h de mitja. Després tocava Vacarisses que l'he passat a 27,5km/h de mitja. Seguint el recorregut establert tocava Montserrat en el que les forces ja veia com se m'havien acabat per culpa d'apretar tot el rato, tot i això quan he baixat i he parat a esmorzar a Monistrol la mitja era de 26km/h. Quedava tornar a passar per Vacarisses però en sentit contrari i pujar al Tibidabo. Però al passar Vacarisses ja estava mig mort i al començar la baixada ha aparegut el desaparegut vent fent que ja no pogués augmentar gaire la mitja. Al arribar a Martorell he aconseguit arribar a 26,5km/h però he agut de parar perquè tenia les cames ja destrossades. Al final ja no he pujat al Tibidabo i he tornat com he pogut fins a casa amb un vent de cara insuportable.
Conclusió mai més em poso a mirar les mitges...
Les sensacions que tinc ara que ja tinc la bici posada apunt i després de la sortida d'avui són com les de després de dues setmanes d'entrenament... La sort és que ara estic a un punt que recordo molt bé de la temporada passada i se quin entrenament seguir per a millorar l'estat "ràpidament"
Dades del polar:
temps total: 4:45hores
pulsacions mitges: 145ppm
pulsacions màximes: 168ppm
calories cremades: 3715Kcal
distància recorreguda: 123,9 km
velocitat mitja: 26,1km/h
cadència mitja: 79
cadència màxima: 115

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada