divendres, 20 de febrer del 2009

20/02/2009

Després de descansar ahir per un ensurt de mal de coll que ja ha passat, avui he anat a provar Begues i m'he trobat amb el Javier Muñoz que m'ha anat explicant coses de carreres, alguns consells.
No tinc gens clar si podré passar Begues amb el pilot però s'intentarà.
Aquests dies mu estic prenent de relax per arribar bé a la meva primera carrera. Quins nervis!!!
M'han dit que pugen per Begues amb 15 minuts i jo he tardat 20... com a molt jo diria que hagués pogut reduir un minut o dos més. Espero que al anar amb tot de gent la motivació em doni aquests 5 minuts extres.
Dades del polar:
temps total: 3:02 hores
pulsacions mitges: 143ppm
pulsacions màximes: 176ppm
calories cremades: 2337Kcal
distància recorreguda: 80,1km
velocitat mitja: 26,4km/h
cadència mitja: 75
cadència màxima: 113

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada