dimecres, 25 de febrer del 2009

25/02/2009

Avui tocava entrenament de fons, però com haig d'entrenar molt les series amb agilitat en pujada potser canviaré les sessions de fons per les d'agilitat. Així avui he anat direcció a Molins i a pujar fins Santa Creu, després cap al Tibidabo. Baixada fins a Sant Cugat i tornar a pujar fins al Tibidabo. Baixada fins a Barcelona i tornar a pujar fins al Tibidabo. Després cap a casa passant per Santa Creu un altre cop.
Al començar a fer les series encara tenia les pulsacions més baixes que ahir i m'ha costat moltissim arribar a les 170 pulsacions. En dues series he pogut arribar a 170 per això. El que també he fet és mantenir durant molta estona les pulsacions a 161 i intentar no baixar de 17km/h anant a 20km/h molta estona.
Dades del polar:
temps total: 2:43 hores
pulsacions mitges: 140ppm
pulsacions màximes: 170ppm
calories cremades: 2028Kcal
distància recorreguda: 67,9km
velocitat mitja: 25,1km/h
cadència mitja: 86
cadència màxima: 131

2 comentaris:

  1. litus!!!
    jo també he començat a entrenar...
    no per ser professional del ciclisme, però estic començant a entrenar el meu fondo!
    aquest diumenge on tens la cursa enano??
    un petó

    ResponElimina
  2. litus!!!
    jo també he començat a entrenar...
    no per ser professional del ciclisme, però estic començant a entrenar el meu fondo!
    aquest diumenge on tens la cursa enano??
    un petó

    ResponElimina