diumenge, 22 de febrer del 2009

22/02/2009

Avui tocava la meva primera cursa i mi he trobat millor del que em pensava. Al principi amb moltes forces després sense forces i al final amb força. El trobar-me millor del que em pensava suposu que serà perquè la carrera ha començat paradissima. Anava el pilot a 30-40km/h en pla i fins que em trencat cap al port de Begues no han apretat res. Allà he aguantat el primer apreton i de cop just al començar el port s'han posat a 20km/h i uns han topat cosa que ha provocat un altre apreton en el que ja m'he quedat a 30 metres del pilot. Com que no anava perdent la vista al pilot i mantenia distàncies he apretat i anava agafant-lo però quan ja el tenia a tocar ha vingut una zona de pla on han marxat sense esperar-me... aquí havia mort, perquè sabia que ja no els agafaria. Després he seguit pujant i m'he trobat a uns amics que m'animaven i després el cotxe de l'equip m'ha fet apretar una mica més. Total que he arribat a dalt del port amb 1 minut i algu de retràs. Per sort no m'havien desqualificat encara cosa que m'ha alegrat molt. Amb un altre que pujàvem hem apretat molt al pla atrapant a gent despenjada fins formar un grupet d'uns 7 corredors i m'he motivat molt fins Avinyonet on les forces ja em fallaven. Després he anat una estona a roda fins que quan dúiem 50km ens han dit que ja no ens podien esperar més i que ens desqualificaven. Hem seguit amb la ruta indicada fins a Piera on hem agafat una altre carretera i hem arribat a meta fent un molt bon entrenament.
Jo a la carrera m'ho he passat molt bé, no pensava que fos tant més divertit que quan entrenes. En canvi quan he arribat a meta totes les cares de la gent eren de decepció i de males cares.
Per cert sortien més de 100 persones i deien que només s'han classificat 17 persones.
Dades del polar:
temps total: 3:27 hores
pulsacions mitges: 145ppm
pulsacions màximes: 175ppm
calories cremades: 2716Kcal
distància recorreguda: 104,6km
velocitat mitja: 30,7km/h
cadència mitja: 85
cadència màxima:117

Haig d'entrenar molt el pujar les pulsacions. És de les coses que porto pitjor. Aviam si per l'abril ja he millorat suficient per acabar alguna carrera.

2 comentaris:

  1. Hola, perdona si no t'he fet gaire cas a l'acabar la cursa, però com tu dius, no estavem gaire animats, ja que no ha anat bé la cursa.

    Has aguantat força bé, amb una mica més d'experiencia, que no de forma, haguesis passat el port. Ha estat una cursa molt rara avui, pero ultimament totes son així. A veure si quedem qualsevol dia per entrenar.

    javipj

    ResponElimina
  2. Haber si para la vuelta a sabadell tenemos todos algo mas de suerte.
    Wenu a seguir entrenando duro, nos vemosss

    ResponElimina