dimecres, 4 de març del 2009

04/03/2009

Avui tocava fons i com el joni organitzava una sortida guapa a collformic mi he apuntat. La sortida ha estat molt bé, érem 7. Tots caminaven més que jo i això va genial per millorar.
Tot a començat molt d'hora al matí travessant tot Barcelona... per arribar a Diagonal Mar on havia quedat i a acabat igual patint i mullant-me per travessar tot Barcelona...
Al principi de l'entrenament tot molt bé, anaven tirant bastant ràpid i jo a roda. A collformic ha estat una altre cosa, me posat una estona a davant perquè em sabia greu que tota l'estona tiressin ells i ja notava lu dur que seria el port. A la que ha començat a pujar una mica en pocs minuts ja veia que no aguantaria el ritme, ja que anaven a 20km/h i així ja me despenjat. El Joni ha vingut a saludar-me i hem estat comentant això de les pulsacions, que s'hem estanquen a 166-167 quan els altres segueixen pujant i passant de 170-180 sense problemes. He apretat una mica i he aconseguit posar-me a 168... i hem atrapat als del davant de nou però quan ja quedaven els últims 8-9km si que ja no aguantava més el ritme i he pujat al meu rotllo a 14-15km/h. Una vegada a dalt hem baixat de seguida per no refredar-nos i hem tornat cap a casa fent relleus ràpids i anant bastant ràpid.
A mi m'han sortit uns 180km. El polar m'indica només 162,8... He estat parlant amb tota la gent que té polar aquests últims dies i he vist que tothom li passa el mateix, a tothom li conta menys km i per tant menys mitja. Fins al punt que hi ha gent que porta el polar només pel cor i s'instal·la un contakm de cable per saber distància i mitges correctes.
Dades del polar:
temps total: 6:01hores
pulsacions mitges: 135ppm
pulsacions màximes: 168ppm
calories cremades: 4234Kcal
distància recorreguda: 162,8km --> que son 180
velocitat mitja: 27,1km/h --> que son gairebé 30
cadència mitja: 83
cadència màxima: 108

Per estar al nivell dels altres encara em queda pedalar molt i solucionar els problemes de pulsacions amb algun entrenament especial.

1 comentari: