diumenge, 1 de març del 2009

1/03/2009

Avui he anat cap a Montroig a fer la social i encara ha anat pitjor que a l'inauguració. Han començat a rodar a 50-60 pel pla i he aguantat com he pogut pel darrere. Després quan han fet una mica de paron hi havia dos pilots molt juntets on la gent anava saltant del del darrera al de davant. Fins aquí tot bé fins que decideixo saltar jo posant-me a roda de un que enseguida peta i tira cap a la dreta per apartar-se, així que començo a apretar i del darrera em surt un que s'hem tanca just al davant i la meva roda sa enganxat amb el seu desviador i després amb els radis. He salvat l'ostia de miracle però he sortit disparat cap a l'esquerra casi sortint de la carretera. Del ensurt he deixat de pedalejar i he reaccionat molt tard i malament i ja no he pogut enganxar al pilot. Però bé apart d'això he fet un bon entrenament i mu he passat molt bé. De mica en mica aviam si vaig agafant el ritme de carrera i controlant més la bici.
Crec que avui he batut el meu rècord de pulsacions màximes(ja que notava gust a sang) però el pulsòmetre no ma funcionat!!!
Aquí deixo les poques dades del polar:
temps total: 2:03 hores
distància recorreguda: 61,4km

En total per això he fet més de 100km ja que la carrera l'han anat atrassant(1hora) tota l'estona i ja marcava més de 30km el polar i més el tros de l'estació a casa.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada