diumenge, 8 de març del 2009

08/03/2009

Avui hi havia cursa a Montjuic. Un circuit de gairebé 3km amb una baixada forta i la resta de pujada. S'havien de donar 12 voltes al circuit, un total de 33km. La cosa ha començat molt bé per a mi, em trobava molt còmode rodant amb el pilot i he començat a avançar posicions fins posar-me per davant. A la baixada tots deien que s'aniria molt ràpid, però jo he notat que si podia anar més i anant per fora encara he pogut avançar més posicions. A la primera volta he passat més o menys a la desena posició, però això no ha durat gaire perquè ja a la segona, passant per meta, anava dels últims i a la tercera, en el tram de pujada, ja em despenjava. Després he anat aguantant fins a la volta 7, que m'han fet fora de cursa(per doblat), amb les pulsacions oscil·lant entre 168-172ppm.
En general molt content d'haver pogut mantenir tota l'estona aquestes pulsacions ja que no és normal en mi. A més a més vaig notant com de mica en mica vaig millorant, ara em falta poder aguantar el ritme durant tota una carrera.
Després de la carrera hem acabat de completar l'entrenament amb uns quants Alcanars anant per l'autovia fins a Sitges. En total entre escalfar carrera i l'entrenament hauran sortit uns 120km o més.
Dades del polar (Carrera):
temps total: 30minuts
pulsacions mitges: 165ppm
pulsacions màximes: 178ppm
calories cremades: 514Kcal
distància recorreguda: 16km
velocitat mitja: 31,3km/h
velocitat màxima: 67,8km/h
cadència mitja: 86
cadència màxima: 119

Dades del polar (Entrenament):
temps total: 2:43hores
pulsacions mitges: 136ppm
pulsacions màximes: 168ppm
calories cremades: 1930Kcal
distància recorreguda: 77,2km
velocitat mitja: 28,4km/h
velocitat màxima: 52,8km/h
cadència mitja: 81
cadència màxima: 109

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada