dimecres, 25 de març del 2009

25/03/2009

Avui amb molt bones sensacions de la lesió, ja que no m'ha fet mal en cap moment. Així motivat hem anat fins a st. Celoni a pujar el turó de l'home pel lloc més difícil. Hem sortit uns quants de la grupeta del joni i hem acabat el Boada, l'Oriol, El Joni i jo. L'Oriol pel mateix problema que vaig tenir jo de la lesió, ha agut d'abandonar a mitja pujada (ha trucat al rac i l'ha vingut a buscar un cotxe a st. Celoni). El Boada ha pujat fins el tros que comença a picar més i el Joni i jo hem acabat pujant fins a dalt a uns 200m de coronar, ja que estava tallat per la neu. Pujant m'he trobat molt bé, però ja tornant les cames les tenia cargadissimes i no podia seguir ni a roda del Joni i el Boada que anaven a 35-40km/h. Amb l'ajuda de la poma del Boada i d'anar a roda seva a un ritme més suau he arribat fins a Montcada, on he anat per la meridiana com un zombie fins a arribar a la diagonal. A partir d'aquí posant-me pel carril bici a roda de les bicis del bicing jaja. I esque només al apretar una mica m'agafaven unes rampes... Tot per no veure gaire a la pujada, ja que sempre que vec m'agafa flato...
Després d'estirar-me a la herba, al final de la diagonal, abans d'arribar a esplugues per una rampa. He vist la llum al arribar a casa i atiborrar-me de menjar.
Dades del polar:
temps total: 6:45hores
pulsacions mitges: 135ppm
pulsacions màximes: 165ppm
calories cremades: 4589Kcal
distància recorreguda: 169,54km
velocitat mitja: 25,06km/h
cadència mitja: 83

Deixò algunes fotos:



3 comentaris:

  1. Ostia como andan los del bicing eh??? jaja
    Llevo toda la tarde tirado en el sofa, tengo las piernas super cargadas... Entrando en Barcelona me ha dado un bajonazo de los chulos.

    Mañana queria castigarme un poco mas, pero creo que ire a arrastrarme por la costa un par de horitas y se acabo

    ResponElimina
  2. encara hi ha neu al montseny???

    si ja dic jo, que fer esport en excés no és bo!!!

    ResponElimina
  3. com va aixó nanu???? vas agafant el ritme?
    anima't per Sabadell!!!

    ResponElimina