dimecres, 14 de gener del 2009

14/01/2009

Avui volia fer fons i recuperar les cames. Tenia planejat fer uns 130km però al final m'han sortit 115km(el polar marca 6km menys, cada cop vaig trobant una posició millor però crec que sempre quedara amb una mica d'error). A l'anada he començat una mica massa fort, ja que volia fer entrenament de baixar pulsacions i anava entre 140-150. Per Sitges m'he trobat a "l'Alberto Losada y su marcha cuartelera" i he fet una mica de camí amb ells que ja tornaven i tornant per les costes del Garraf ell tenia 113 pulsacions (al·lucinant) i jo 151 jaja. M'ha dit que no em forces tant ara al principi que la temporada és molt llarga, fent-li cas els he deixat per poder seguir amb l'entrenament en el que ja he baixat les pulsacions i intentava no passar de 140.
Dades del polar:
temps total: 4:20hores
pulsacions mitges: 135ppm
pulsacions màximes: 168ppm
calories cremades: 3165Kcal
distància recorreguda: 109km
velocitat mitja: 25,1
cadència mitja: 83
cadència màxima: 112

1 comentari: