dijous, 15 de gener del 2009

15/01/2009

Avui després de fer cas als consells, m'he tirat el seient endarrere 1,5cm o 2cm. Al principi anava una mica incòmode, però al cap de 30km una mica mosquejat per les altes pulsacions i la incomoditat he parat. M'he menjat l'entrepà i he començat de debò l'entrenament. En el que finalment he acabat molt content perquè de entre 140 i 150 pulsacions que necessitava abans per anar a 30km/h, avui n'he necessitat entre 130-140(gracies a aquests últims entrenaments) i al final quan ja portava 80km és quan em trobava millor i a estones necessitava 125-135 per mantenir-me a 30km/h. Li he agafat el truc al entrenament per baixar pulsacions, i esque crec que anava amb massa agilitat abans, he vist que el millor és anar ni amb massa agilitat ni amb massa força. Demà i aquests dies seguiré amb aquest tipus d'entrenament per veure fins on baixen. A més he arribat a casa gens cansat.
Per cert avui m'he trobat amb el Dani i l'Oscar que ja estan a un altre nivell.
Dades del polar:
temps total: 3:54 hores
pulsacions mitges: 131ppm!!!
pulsacions màximes: 148ppm
calories cremades: 2706Kcal
distància recorreguda: 101km
velocitat mitja: 25,9km/h
cadència mitja: 84
cadència màxima: 108

6 comentaris:

  1. Buen entreno si señor,poco a poco bajando el pulso,me alegro que las cosas te vayan mejor,ehhh!!!!! ese bocata cuando te he visto ya no lo llevabas jejejejeje

    ResponElimina
  2. hola crak!!! qui et fa els entrenaments?

    ResponElimina
  3. és bó que et deixis aconsellar però tampoc pots fer cas a tothom sinó pararas boig!!
    tu ves acomulant km que és el que ara toca, pensa que una bona base és molt important!!

    ResponElimina
  4. eis Jordi, ningú. El Losada em va explicar una vegada com anava tot l'entrenament d'un any i m'anava dient que havia de fer al hivern i tal i ara toca fer fons jaja. L'Altre dia me'l vaig trobar i m'ha dit que aquests dies ell està fent fons que vagi anant amb ell a fer fons i així m'explica més coses sobre els entrenaments i posició a la bici que diu que no la tinc del tot bé. Nose vaig tirant una mica de consells de tots

    ResponElimina
  5. Està bé anar-se fent l'entrenament un mateix, tu coneixes millor que ningú el teu cos i saps quan apretar i quan no, però com progresses més és en mans d'algú que en sàpiga (opció cara: entrenador) o tirant de llibres d'entrenament (opció més barata, i també bona). Ara que si algú com el Losada et va donant consells, tú agafa i aprèn tot el que puguis d'ell!! I si no, també et poden assessorar el Dani i l'Oscar, que saben de que va el tema.

    Molta sort aquesta temporada en categoria èlit!!!

    ResponElimina
  6. Aquest servei permet trobar errades ortogràfiques però no de caràcter sintàctic, semàntic o gramatical. S'hi recullen les diferents variants dialectals del català.

    Enganxeu els vostres textos en el camp del formulari, i feu clic sobre «Comprova l'ortografia». El corrector us mostrarà les possibles errades en color vermell. Fent clic sobre les paraules assenyalades us mostrarà una llista de suggeriments.

    Aquest corrector és una ajuda en la millora de la qualitat de textos en català. Els seus resultats són orientatius i en cap cas poden usar-se com a reemplaçament d'una correcció feta per un entès.
    Softcatalà

    Reprèn l'edició Resume Editing
    Aupa Litus, es el primer cop que te escric però ja et conec ja que dos bon amics me han parlat de tu... Benvingut al món de la competició, i no dubtis que amb les ganes, la elusió i la dedicació que mostres faràs bones coses.

    Una abraçada company i fins aviat...

    **Gràcies per seguir el meu blog, es un plaer.

    ResponElimina