divendres, 23 de gener del 2009

23/01/2009

Avui he forçat el ritme des de bon començament i al cap de poc ja m'he cansat i no em trobava a gust sobre la bici. Feia una mica de vent en contra i he arribat a la carretera direcció Olesa amb una mitja de 26,6km/h. M'he quedat per la zona fent 4 vegades el circuit i he començat de menys a més i cada vegada m'hi he anat trobant millor. Al final he arribat a casa havent pujat la mitja fins a 29,5km/h però després s'ha quedat a 29km/h al descansar les cames per recuperar els 5km abans d'arribar a casa.
A partir del km 50 és quan més fort m'he trobat i tenia una sensació estranya, amb les cames carregades però amb la sensació de poder amb tot i encara que hi hagués vent em sortia força per tot arreu(això és de la il·lusió de canviar de bici, que ja queda poc). Esperu no estar gaire atonyinat demà...
Dades del polar:
temps total: 3:27hores
pulsacions mitges: 141ppm
pulsacions màximes: 164ppm
calories cremades: 2674Kcal
distància recorreguda: 99,7km(avui amb bastant error ja que tota l'estona s'anava posant a 0...)
velocitat mitja: 29km/h
cadència mitja: 85
cadència màxima: 109

Últimament tots els ciclistes que em vaig trobant em diuen que és època d'afinament i n'hi ha molts que ni dinen i sopen quatre cosetes, no se com aguanten jo no podria recuperar sense menjar el que menju. Avui la imatge és del meu dinar per donar una mica d'enveja a tots aquells que no dinen ;)


Dos plats de macarrons amb carn picada i dos tipus de formatge. El millor dinar! i apart el postres.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada