dimarts, 27 de gener del 2009

27/01/2009

Avui començava el dia amb una mica de vent empipador però al arribar a la zona de series ja no molestava gaire. Així he anat a la carretera d'Olesa i he fet 5 vegades el circuit, dues de les voltes amb el Dani. A la segona volta he apretat per fer una serie i m'ha aparegut la força que tenia amagada pel cansament del dia anterior. Després he seguit fent voltes normals fins a trobar-me amb el Dani i hem fet una super serie, que ha sigut genial, m'he trobat fort encara que al principi del dia em notava cansat d'ahir. A la tornada he patit bastant pel sobre-esforç, encara no estic acostumat a apretar dies seguits i tants km però de mica en mica vaig aguantant millor.
Demà toca descansar i aprofitar per estudiar que dijous tinc un exàmen.
Dades del polar:
temps total: 3:54 hores
pulsacions mitges: 137ppm (avui no se perquè em costava molt pujar pulsacions i ja no se si es bo o dolent jaja)
pulsacions màximes: 163ppm
calories cremades: 2885Kcal
distància recorreguda: 110.0km
velocitat mitja: 28,4km/h
cadencia mitja: 90
cadencia màxima: 110

1 comentari: