divendres, 30 de gener del 2009

Bici nova! 30/01/2009

Avui després d'haver descansat dos dies per un examen que m'ha anat molt bé, he agafat la bici i anava fantàstic. He assimilat molt bé tot l'entrenament amb aquests dos dies de repòs. He començat en pla a 38km/h sense forçar!, de mica en mica per això ha anat apareixent el cansament normal però tot hi així en tota la sortida molt bones sensacions i molt bona mitja. Quan he arribat he mirat la mitja per això i he al·lucinat quan veia que només havia fet 28,6km/h, però també és normal perquè avui m'havia trobat bastant trafic en algun tros i bastants semàfors en vermell i quan els veig vermells sempre vaig molt a poc a poc fins al semàfor (esperant que es posi verd). El dia ha acabat encara millor quan m'han trucat que ja tenien la bici nova! i després de les dades del polar us en deixo algunes fotos. Aviam si la puc estrenar quan deixi de ploure.
Per cert les pulsacions avui tot el dia molt altes, suposu que és degut al descans.
Dades del polar:
temps total: 3:30hores
pulsacions mitges: 142ppm
pulsacions màximes: 169ppm
calories cremades: 2655Kcal
distància recorreguda: 100,1km
velocitat mitja: 28,6km/h
cadència mitja: 86
cadència màxima: 112









2 comentaris:

  1. una de les Connor que ha fet servir l'Azysa aquest any, deunidor!

    a veure si l'estrenes demà amb els del Gràcia, diuen q pel matí si plou serà poca cosa, jo encara no ser si sortiré, ja veurem.

    ResponElimina
  2. jejeej, no me quedo con el detalle de la bici. Si no en el escritorio de tu pc....no es azul....no pone nada de windows....;)

    ResponElimina